Lisa 19 år

Ihelg ska jag nog gå ut...
Har egentligen ingen större lust men såg ett par skit snygga klacka skor som
jag måste ha och jag kan ju bara använda sånt på högtider, fest alltså ; )
Ja, så jag måste alltså gå ut och rasta mina nya skor som jag ännu inte har men ska ha.
Kanske att min lilla H också kommer hit, tjohooo !
Hoppas också att mina små vänner, dom där unga flickorna också hänger med ut,
det hade varit så kul ! För dom är roliga trots sin låga ålder :p
Okej, jag säger bara så för att jag själv är en gammal kärring.
Kan ju låssas att jag tycker det är fel att vara 18-19..........
På tal om att vara 19 år.. Många år efter att jag fyllt 19 så trodde jag att jag fortfarande var 19.
Lisa 19 år, det passar mig. Lisa 22, det passar inte !
Jag är och kommer alltid vara 19 ; )
Ja, jag har ålders noja. Det är så nära 30 nu. Närmare blir det för varje sekund. Blä.
Jag tror jag känner mig som en gubbe i sin 40-års kris.
Så här känner nog dom, så som jag känner för att vara 22.
Jag förstår er gubbar, det är fan inte lätt... Haha.
Nu ger jag upp innan jag gjort en novell och skickat in den till Hänt Extra.

God natt. Nu har klockan blivi så där mycket igen...

Som plåster på såret lägger jag in en några år gammal bild på vackra mig ; )
Och lilla söta valpen också dårå : )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0