mertajärvi

Hej hallå ! Jag lever !
Varför skulle jag inte göra det ?

Är i byn, blev inget åkande mot södern,
lite trist men det duger gott och väl att tillbringa helgen här i byn.
Har ingen lust att åka tillbaka till stan... Trååååååååååkigt !

Vi var nyss på badstranden, Tony är jätte rädd för kryp,
mer än så orkar jag inte berätta.
Jag har badat nyss, årets första dopp !
Var inte så varmt så man ville hoppa i direkt,
men jag och Nina simmade tillslut.

Nu står grillen varm och jag väntar på att det blir bra grill-glöd.
Jag måste alltid sköta grillandet här i byn, bara för att jag är så bäst.
Det är sant.
Men nu när ni vet att jag lever så kan jag sova gott.


Kommentarer
Postat av: Miaa

Jag kommer ihåg ett år hela badstranden kryllade av svarta små håriga larver, det var äckligt som fan, appropå kryp.

2009-08-01 @ 22:12:00
URL: http://actioonradar.blogg.se/
Postat av: Nizze

Tony är ett barn.

2009-08-03 @ 21:08:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0