obs ! läs inte

men hej bloggen ! kul att du också är här !
är du här ofta eller ?
jag är bakis, jäääääävligt bakis.
huvudet bara dånar och jag trodde att det bara existerade på
film när dom säger att dom vill ha det tyst för annars får dom mer skalle bank.
upplevde den känslan själv tidigare idag, huvudvärk brukar jag inte få så ofta som bakis människa.
näää, om jag skulle dricka upp mitt vin och bli människa igen. nej aldrig.
jag har ångest för att jag gick hem så tidigt igår. men men, har man blivit en gammal kärring så har man.
jag kan ju inte dricka nå mer, förr var jag ju för fan proffs !
men nu har den talangen svikit mig. nu kan jag inget annat än att
rapa jätte högt så lärarna blev sur på mig när jag gick i skolan
och fisa som en elefant så det luktar som en hel ladugård med 54 kossor i.
nu ska jag sluta skriva för jag märker att det här blir ju helt galet.
när jag började skriva så bestämde jag mig för att inte göra stora bokstäver.
ska tala om för er att det är jävligt svårt att låta bli. men jag lyckades denna gång.
men Gud så fel det ser ut. och när jag skriver Gud så måste det vara stor bokstav.
han är så pass helig så han förtjänar alltid stor bokstav i sitt namn.
haha, tänk att han heter Gud...
tjena, jag såg lisa & Gud på stan nyss, dom käkade glass, hahahaha.
justja, jag skulle ju sluta, men det är också jävligt svårt.
hade i af kul med tjejerna igår, förlåt för att jag höll mitt ord alltför väl,
det där om att enda målet ikväll är att bli as packad och lyckades allför väl....
förlåt för att jag är ärlig men inte lyckades komma ända fram till mål linjen - krogen.
jag var så nära men ändå så långt ifrån, in my mind i af....
vad säger ni ? fest idag igen ? pallar ni trycket ?


Kommentarer
Postat av: åsa

du är rolig du lisa! :)

"tjena, jag såg lisa & Gud på stan nyss, dom käkade glass" haaaaaaaaaahahhah.

2009-08-23 @ 11:55:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0