-

Har vart med systrar + systerdottern på coop och handlat käk.
Skulle göra grönsaks soppa idag men jag vette fan om jag orkar.
Jag var så hungrig så jag käkade mackor nyss istället.
Kanske gör den imorgon istället. Eller nä, gör den nog senare bara.
Så får Tony mat back till jobbet imorgon också, ja, det blir bra.

Jag fryser... brrr... iskallt ute. Inte för att jag varit ute så där.
Men från bilen till coop och tillbaka till bilen typ.
Men det räckte visst så jag skulle bli så här frusen som jag brukar bli.

Ska nog åka till byn nu till veckan, om jag hinner.
Vill få det klart här i tv rummet innan jag drar.
Soffan hämtar vi hem imorgon i af.

Troja stornos.




Kommentarer
Postat av: nina

du kan ju inte va frusen du fick ju sitta i en varm bil jättelänge.hahahaa

2009-12-08 @ 10:32:11
Postat av: lisa

ja men sååå varmt var det ju inte i bilen heller....

äntligen erkänner du att jag fick sitta jättelänge :p

2009-12-08 @ 11:47:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0