cry baby

Jag är en sån klant !
Ibland vet jag inte ens hur jag lyckas med allt.
Idag hände en sak som jag tycker hade kunnat hända för
i af  en månad sen eller när som hellst men inte nu !


En gång när jag bodde eller i allafal var i byn så käkade vi,
eller vi skulle äta pasta med bacon sås.
Jag skulle öppna diskmaskinen, hade lastat fatet med massa mat,
skulle ta bestick från diskmaskinen och all mat rann ut från tallriken
ner i diskmaskinen, jag blev arg och skrek.

Det som hände idag... Det skulle aldrig hända. Jag skulle inte
vara den som orskade det.
Jag hade ätit middag. Ville ha efter rätt - glass med massa choklad sås.
Ville kolla tv samtidigt. Hann ta en tugga och det var gudomligt gott.
Jag fixade med filten på soffan, jag ville sitta så där mysigt, äta & kolla tv.
Jag vet inte vad som hände men jag tappade fatet med glassen,
UPP & NER rakt på våran nya fina soffa.
Jag tror jag skrek för Tony kollade på mig som satt vid datorn.
Jag hann sätta mig ner i soffan och höll bara händerna för munnen
och ville bara gråta. Så hörde jag en röst som sa:
-Men hämta trasa och torka upp då !

Jag hämtade en våt handuk och soffan räddades och är än så länge fläck fri.
Varför kunde inte det här hända när vi hade gamla fula äckel soffan ?
Varför ? Då hade det varit HELT OKEJ. Men inte nu.
Nu ville jag bara sjunka genom jorden och dö.
Ja, så hemskt var det.
Jag som trodde Tony var den som skulle grisa ner den.
Först i allafall....

Detta är en sak som är så typisk för mig...
JÄVLA KLANT ARSLE !


Kommentarer
Postat av: nina

ha ha.....ni får nog åka och köpa sprayen IMORGON!!!!!!!!!

2009-12-16 @ 21:03:15
Postat av: lotta

stackars lisas soffa, jag ska aldrig sitta där och äta nåt som kan fläcka ner soffan.. det enda jag vågar inta nu på eran soffa är vatten.. om ens det :D om några år kanske jag vågar äta glass eller nåt där.

2009-12-17 @ 10:31:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0