go kväll

Sitter och lär mig Sims 3 som min käreste har kirrat till mig.
Tjoho ! Kommer få främmande imorgon som vill hälsa på mig...
inte mitt nya spel.. nej nej :P

Har inget vettigt att skriva.
Undra om jag ska jobba imorgon eller inte !?
Jag vet då inte, dom gav mig 4 veckor och har
inte förlängt det... så det blir en överraskning.

Ska spela en sväng sen ska jag sova.
Kommer inte kunna somna för jag kommer vara
orolig över om jag ska jobba eller inte.

Blääää, blir lite irriterad om dom ringer imorgon och säger
att jag ska jobba, jag menar, det hade dom ju kunnat säga
lite tidigare isåfall, eller hur ?

GOD NATT !

Kommentarer
Postat av: elin

Du måste rapportera om sims3 är värd att köpa... :-)

2009-12-14 @ 09:48:06
URL: http://tjusning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0