Här ska det städas !

Jag gillar att ha massa rengörings medel.
Det är så gott tänkte jag skriva... men det är så
himmelens trevligt med massa god luktande grejer som gör det rent efter sig...

Det här är bara lite av alla olika sorters rengörings medel vi har hemma.
Allt köpt på ÖB,(tror jag) jag gillar ÖB. Billigt & bra. (Iaf när man handlar
rengörings grejer och annat skit, INTE mat, blä)
Ni får ursäkta den dåliga kvallan på bilden... Men är det lite mörkare än ett
strålkastarljus för min mobil kamera så blir det grönt....

Nu ska jag börja städa.

Kommentarer
Postat av: peka

Mäh, det räcker med gulsåpa! Tänk på miljööööön!

2009-12-19 @ 21:23:55
URL: http://pekasrosa.blogg.se/
Postat av: Nina

Ja tänk på miljön!Fast klorin får du ha!för då blir det svinrent på toa.det måste det vara.annar sblir man sjuk o dör!

2009-12-19 @ 23:40:56
Postat av: Ninna

+ dåligt för dina eksem med massa starka rengöringsgrejer! dom ba: aj aj ajaaaaa

2009-12-19 @ 23:41:39
Postat av: Lisa mmmm

mina eksem tar inte skada av rengöringsmedlena, faktiskt... och miljön.. hmmm.. har inget annat att säga än att jag vill att det ska lukta gott när man städat och när man städar på olika ställen i sitt hem... jag gillar medlena ! man kan ju göra annat om man tänker på miljön.. som jag... jag pantar flaskor, nog gör ni massa saker som skadar miljön så klaga in på mina medel :p

2009-12-20 @ 14:21:10
Postat av: nina

visste att du skulle gnälla din jäkla gnat-häxa!

ha hahaahaaaa.skulle säga: jag har iaf aldrig känt lukten av dina medel men det beror väl på att du aldrig använder dem! men då hade du blivi suuuuur.så jag sa inte det radera radera

2009-12-20 @ 17:48:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0