hello kitty

Nu är jag i byn. Åkte buss hit.
Mina grann kusiner kom från pite och vi åkte i samma buss från
kiruna till mertajärvi. Kändes som att resan gick snabbare när
jag hade en liten skit unge sittandes brevid mig som inte höll käft
allt för många minuter ; ) hihi

Nu är jag ledig i en hel vecka, sen jobbar jag en hel vecka igen,
fast inte natt i allafall, så jag kommer få sova med min älskling om nätterna.
Känner mig redan stressad inför nästa jobb vecka.
Ska sluta känna så, så jag kan njuta av att vara ledig och njuta av att
jag får vara med min familj. Tony saknas men han jobbar till onsdag så
då kommer han också tll byn, längtar redan efter min lilla gris.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0