ja morron

God morgon. Jag älskar verkligen våran säng, man sover så
förbannat skönt i den så att det inte är klokt.
Och så har vi flyttat på den nu medans vi tapetserat och det
har varit fullt med grejer från tv rummet i sovrummet.
Ja, då satte vi sängen under fönstret och jag sover närmast väggen.
Lika med att då sover jag ännu bättre !

Idag åker jag hem till byn. Det ska bli skönt.
Kände precis samma som Lotta, jobbigt med buss jäveln bara.
Blir en snabb visit, vi åker tillbaka till stan på fredag igen.

Försökte sätta in bilder från mobilen på datorn,
men hur fan gör man det ? Inte fick jag med nån skiva när
jag köpte telefonen så jag kan installera det där skitet.
Sånt där är jag riktigt dålig på. Hatar sladdar.
Dom två bilderna jag la in igår skickade jag till min hotmail.
Men det kostade ju skjortan :p

Heippa !



Siikavuopio.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0