jag gillar...

Vem tycker inte om att ha en fullt kylskåp? : )
Jag gillar det. Men får samtidigt panik att man kanske
inte hinner äta upp all mat innan det ruttnar....
Men det fixar vi nog ; ) Men tänk om......

Hade Anna Skipper kollat i kylen så hade väl allt åkt ut.
Nej nej nej Lisa, tänk på rump fettet nästa gång du trycker en korv i dig.
Oj, haha det där blev lite fel.. men ni vet vad jag menar :p
MAT I MUNNEN SOM SKA TILL MAGEN.

Justja, kan ju berätta att jag och min pojkvän lagade lite jul mat idag.
Potatis, hemma gjorda köttbullar (tänkte skriva tjött), jul skinka,
potatis och prinskorvar, så gott och jag är så mätt i magen så
jag vill aldrig mer äta jul krubb (skrev nästan jul krupp)
Menar bara att mina finne gener visar sig ibland när jag skriver.
Tjött, krupp, sinka, siiit, pajs och ljus när jag ska säga juice...
Okej inte så pass, men nästan.


Visst är det trist att kolla på bilder med sugig skärpa ?
Men men, bättre än inget alls.


Kommentarer
Postat av: lotta

så brukar jag också tänka när jag råkar ha mycket mat i kylen.. det konstiga är också att, när jag inte har mkt mat, då vill jag äta på nåt hela tiden, och när jag har mkt mat då har jag som inte samma behov av att knapra på nåt... mysko!

2009-12-20 @ 22:29:52
URL: http://hellete.blogg.se/
Postat av: morsan

Ååå vad bra med fullt kylskåp, vad gullig din fästman är som lagar julmat ...deeet jag tucker åm ;-) Kommer kanske med nåt smått å gott på onsdag,...jag saknar dig, men vi syns ju på onsdag o förhoppningsvis efter din jobb vecka ;-) Kraaam

2009-12-21 @ 09:24:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0