jag missar tomten & Fia ; (

Nu är första natten avklarad. Eller imorse 07:30 var det klart.

Jag tycker att det är jätte trist att jag inte får fira jul med min familj
det här året heller. (jobbade förra julen med) Det känns... sorgligt.
Sen kom jag på en ännu hemskare sak.
Jag missar min Fia nu också. Då blev jag riktigt sur när jag
kom på det igår. Jag vill gråta. Jag har sett fram emot julen och verkligen
sett fram emot att få umgås med min älskade Fia också.
Vi två samtidigt i byn, det kan inte bli bättre + att vi har våra familjer där också.
Fia förlåt mig. Hata mig inte. När syns vi igen ? Vem vet...

Senast vi sågs längtade vi till nästa gång - julen.
FY FAN ! Nu blev jag nästan sjukligt deprimerad.
Saknar dig, det vet du : ) / din H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0