måndag

Go´morron !
Har vaknat för en timme sen....
Jäkla typiskt att jag vaknar "tidigt" nu när jag ska jobba natt.
Alltid när jag jobbar natt eller en vanlig vecka på raken så brukar jag
försöka att inte tänka, är det inte söndag snart?
Jag brukar istället tänka att jag kommer jobba här för evigt, resten av mitt liv,
jag kommer aldrig mer vara ledig.
Då känns det som att det går snabbare till söndag och jag får en liten chock,
va, jag trodde jag skulle jobba här for ever !
Jag är lite störd.

Såg inatt ett fängelse program från Alaska, minns inte vad programmet hette.
Men en kille, en ung kille som hade en ansikte som en pojke var så läskig.
Det fanns ju massa andra som man egentligen skulle vara rädda för,
som dom där stora, skalliga, skäggiga kallblodiga mördarna men nej,
jag blev jätte rädd för den här killen med ett baby face.
Det hade ni också blivit.
Han sa att han mördat 33 personer men hade egentligen "bara" mördat en.
Han var psykisk sjuk och såg så läskig ut. Jag vågade inte kolla på han
när han kollade in i kameran och när jag vaknade så ville jag inte titta.
Tänk om han skulle stå i rummet, tänk om han ligger under sängen och kommer
dra i mina ben när jag ställer mig upp.
Usch, honom hade jag aldrig belat se i verkligheten. Peppar peppar.


Kommentarer
Postat av: empan

jag såg också den igår.. han var fasen läskig.. blässsch!

2009-12-21 @ 11:55:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0