Nyårs löfte: bli snygg !

Snart ska jag lägga mig i sängen och hoppas på
att jag kommer kunna somna. Slumrade idag efter jobbet igen.
Så jäkla skönt att ta en tupplur mitt på dagen, eller jag menar
tidigt på kvällen. Halvsov så där skönt i soffan, en del av
hjärnan drömmer och en annan del hör alla ljud.
Jag fick höra på när Tony diskade. Små ljud i den där sortens
sömn blir så jäkla högljudda och irriterande men ändå
var det så satans skönt med en power nap.

Skrev ju för nån dag sen att jag vägde 51 kg....
En dag fick jag känna mig lätt som en fjäder.
Köpte en våg på IKEA och nu väger jag 55 igen.
Har ätit som en gris sen lördag, började med haggabugga
på MAX i happis till lunch och MAX igen innan vi åkte hem.
Sen dess har mitt ätande bara gått utför.
Jag måste ju ha nån sorts ät störning.
Jag älskar mat. Fan vad det är gott.
År 2010 ska jag börja träna. Jag ska.
Inegn idé att börja träna just innan jul.
Julmaten kommer ju göra sitt och vill väl inte träna förgäves :p

Imorgon gör jag potatis och-purjolökssoppa.
Soppor av olika slag är jäkligt gott.


Imorgon har jag sovmorgon. Börjar först 14:30.
Jag gillar fm mer.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0