sista natten med gänget

En natt kvar och sen har jag ledig vecka, fan va skönt : )
Blir att dra mot byn och fira nyår där, nyktert.
Det var måånga år sen jag var nykter på ett nyår.
Det känns bra. Jag har ingen lust att fira det med alkohol igen.
Det känns moget och roligare. Mer värt lixom.

Har vaknat klockan 16 idag också. Ställde kockan att
ringa halv två men inte vaknade jag.
Kunde inte ens somna igår när jag kom hem, var inte trött.
Sist jag kollade på klockan var hon halv tio på morgonen....
Längtar tills jag får sova på natten och vara vaken hela dagen lång.
Bästa vända-om-dygnet-metoden är att sova i samma hus som Saga.....


Kommentarer
Postat av: mamma

Toppen när du kommer ;-) då får du vända dygnet med din lille lille bror ;-)

2009-12-27 @ 17:40:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0