Yeeeeees ! ! !

Minns ni att jag skrev för nån vecka sen att jag kände på
mig att det skulle lösa sig med jobb & så för mig....?
Jag kände rätt.
Chefen ringde idag och sa att jag fått jobbet.
Jag har ju vikarierat som personlig assistent dom 2 senaste månaderna
och haft en egen rad där och så sökte dom fast personal dit.
Jag sökte och dom ville ha kvar mig så jag har ett jobb nu !
Kan ni fatta hur jävla skönt och underbart det känns ?

Jag kommer få lön i slutet av varje månad, jag slipper oroa mig för
att inte ha pengar nästa månad, nu kan jag handla kläder och slipper spara
hälften till nästa månad så jag ska överleva med mat och hyra och sånt nå mer.
Det känns som att jag äntligen kan börja leva påriktigt, hur dumt nu det låter
förstår jag, men det känns verkligen så.
Det känns så jävla bra !
Det är ju inte det bästa jobb man kan ha men det duger och jag är tacksam.

Jag måste ju inte jobba där för alltid, det är inte mitt drömjobb.
Men det duger så jävla bra för tillfället och jag är så glad !
Så jag hade fått beställa mer kläder igår ; )
Så ska jag boka frisör tid och göra mitt hår skit snyggt,
eller min frisör ska få göra det, hihi
Har så jävla fult hår och det behövs verkligen piffas upp,
jag som klagade så över mitt hår idag....
En stor lättnad.
Låter som att jag blivit miljonär men det känns nästan så.
//jävligt tacksam Lisa


Kommentarer
Postat av: amanda

Grattis :)Kan förstå att du känner lättnad!

2009-12-21 @ 19:32:50
URL: http://aajs.blogg.se/
Postat av: peka

Grattis! shoppa på då!

2009-12-21 @ 20:04:57
URL: http://pekasrosa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0