23 februari

Sitter hos min storesyster, har vart här sen 12 tror jag,
jepps, jag promenerar, det är bra grejer.
Nyligen kom Lotta potta också, jag och Nina behövde en slav.
Hehe, näää, skojja bara, lite i af.

Imorgon kommer våran mama ! ! !
Vad roligt, tihi.
Justja, jag känner att jag behöver fiskleverolje tabletter.
Känns som att man blir lite mer alert i hjärnan av dom
och det skulle inte skada....

Nina sa med baby röst:
-Jag saknar mammaaaaaaa..
Jag ska ringa och fråga om vi ska äta på coop imorgon.

Min lillebror fyller år imorgon : )
Nu vet jag inget mer, adjöss nu går jag till sjöss.

Kommentarer
Postat av: Nina

jag sa fan inte med babyröst jag sa med en vuxen röst!!!!!!!!!!!!!

2009-02-23 @ 17:51:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0