att vara eller att icke vara..

Kanske ska jag städa här hemma ?
Då blir min älskling glad.
Vi skulle städa när han kommer hem men
han har börjat 5 imorse och slutar kanske vid 5 på em.
Då är det ju synd att han ska börja slita hemma också.
Men det är hans tur att diska så den tänker jag inte röra : D

Tro om jag ska prova på att göra purjulökssoppa idag ?
Eller själv vill jag inte göra, Tony måste också vara med på det.



Jag saknar mina syrror. Känns som att det var längesen vi umgicks,
men det var det inte.. Men jag saknar dom i af : D

Kommentarer
Postat av: sillidill

du såg ju ut som en afrikan på den andrabilden...

hhihhiiii.å jag såg ut som om det gick tvåp tunnlar i ansiktet på mej men det är bara neeeshålen

2009-02-04 @ 16:07:25
Postat av: lisa

hahaha du är rolig du.. om jag ändå hade en sån tur att alltid se ut som en afrikan : p

2009-02-04 @ 18:45:03
URL: http://mcitalo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0