fredag igen

  • Idag har Vivianne namnsdag.

Mmm, vad gott jag har sovit inatt, tack sängen.

Det gick bra att jobba igår, men det var lite svårt
för jag har bara vart på Rosengården 2 typ två gånger,
och det är nästan ett år sen och jag är så van vid
Vilan och känner ju alla som bor där så det var lite som
att jag var en riktig nybörjare igår, men jag överlevde.

Efter jobbet hämtade Tonne mig och vi for till svär mor och svär far
och hängde där en stund och fick pizza så vi inte skulle svälta ihjäl. : )
Dom tyckte att vi, dom och Tonys bror och hans tjej skulle åka
utomlands tillsmmans nångång, kanske inte det här året,
men kanske året efter, det vore himla roligt : )
Jag och Tony ska oxå åka nångååååång,
men jag vet inte om jag törs åka med bara han,
jag är ju inte duktig på det där med flygplatser och sånt,
och Tony är ju som han är så om vi bestämt oss för att åka
till Spanien kanske vi hamnar i Grönland...
Äh, nu skiter jag i det här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0