fredagen den trettonde

  • Idag har Agne och Ove namnsdag.

Ååh, vilken rolig dröm jag hade inatt !
Det var massa från byn som samlades,
äh jag orkar inte berätta, men det var en jätte rolig dröm.

Jag sover så gott nu förtiden (peppar peppar ta i trä)
Sen är det också så skönt att jag fått normala sovtider.
Jag går nästan alltid och lägger mig när Tony lägger sig.
Så skönt att somna tidigt och vakna tidigt, det känns väldigt bra.
Idag vaknade jag halv nio, tog en snus,
sen låg jag och drog mig ett tag och halvsov och försökte avsluta
min roliga dröm, det funkade.

Jag vill pyssla. Jag saknar skolan på så sätt.
Sy slöjd, som jag hatade då men saknar nu.
Trä slöjd vore också så himla kul nu att få ha.
Jag vore skaffa mig en sy maskin och såna där
klädmallar (?) och vore ha en massa tyger,
det vore fan svin kul, sy lite egna kläder.
Kanske en annan tid i livet...

Såg att det var fredagen den trettonde, jag är lite skrockfull....

Äh nu ska jag försöka vara seriös, adjöken.


Kommentarer
Postat av: lottabecca

och lillasyster ska ut idag, hoppas jag inte bryter benet eller nåt sånt :P

2009-02-13 @ 14:17:30
URL: http://hellete.blogg.se/
Postat av: morsan

veetu, sök in på komvux (du får ju betalt) det är tusenmiljoner gånger roligare att läsa i vuxen ålder, å om du bara ska läsa vissa ämnen så har du säkert inte många timmar per dag....ett fullständigt gymnasiebetyg är faktiskt nästan ett måste i dgsläget för att få jobb...sorry jag vet att du uppfattar detta som tjat, men måste säga det;-)

2009-02-14 @ 11:35:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0