God morgon

Ååh, vilken härlig morgon !
Idag vaknade jag fasen klockan åtta !
Fast jag tog en snus och halvsov en extra halvtimme, skööööönt.
Har drömt en massa knasiga drömmar inatt också, men roliga var dom !

Det här tyckte jag var mysigt att vakna till :


Äntligen kom mammas julklapp till oss till användning:

Vi lärde oss en ny maträtt, vi gjorde potatis & purjulöks soppa, sviiiin god !

Enda är att det luktar lööööök över hela hemmet.
Men det försvinner väl med tiden...

Igår gick vi på bio; Benjamin Button, skita bra !

Den tycker jag vore gå bra över hela världen,
för vem har inte tänkt tanken;
Tänk om man startade livet med att vara gammal och bara blev yngre ?
En mycket sevärd film !

Idag ska jag vara med Saga, vad roligt det ska bli ! : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0