i min skalle

ÄNTLIGEN funkar denna sida, höll på att dööööööö.

När någon är "dum" mot mig blir jag ledsen
och är någon dum mot mig så vägrar jag ta det !
Jag vänder påengång, kanske dumt och löjligt av mig,
men min ryggrad är gjord av stål eller nått...
Jag är alltid skurken i slutänden,
kanske är det så egentligen ?
Vad vet jag, ingen säger ju nått.
Jaja, jag gör bara fel efter fel medans alla andra gör helt rätt.
Gör jag något som sårar nån så säger jag förlåt och ångrar det jag gjort.

Mitt hjärta slår extra fort för jag tror att jag är jävligt förbannad.
Jag är snart i stadiet: I DON´T CARE !
Försökte prata lite, men jag vet att även det kan bli fel,
men man måste kunna prata och säga vad man känner
annars kommer det alltid att ligga i luften.
Men jag har i af börjat och försökt litegrann,
resten är fan inte upp till mig !
Undra om någon förstår vad jag skrivit...
Blev lite rörigt... Men vafan, huvudsaken är att jag förstår...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0