psyk häxan säger:

Nu har jag vart lite seriös, duktigt av mig.
Solen skiner och jag har ingen Saga att gå ut med,
inte ens en hund.
Kanske har en Tony att gå ut med sen,
men då är solen kanske redan borta och då är det inte lika roligt.

Fick ett litet litet sår igår kväll och jag vet inte hur.
Men den ser ut som ett L i af.
Lite lustigt med tanke på att jag heter LLLLLisa :p
Bildbevis:


Kanske är ett tecken på att jag är typ som Harry Potter,
fast en häxa istället med massa häxkonster från hjärna till hjärna.
Psyk-häxa.

Kommentarer
Postat av: Nina

Nä då hade du haft ett stort L i pannan"!!!!!LOOSER HAHAHHAA

2009-02-13 @ 15:37:53
Postat av: Anonym

ja men nu var den ju inte i pannan dummer, och alla kanske inte får nått i just pannan.. du fattar ju iiinget

2009-02-13 @ 17:11:56
Postat av: nina

nä DUU fattar ingee!!

2009-02-13 @ 21:59:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0