24 februari, sebastians födelsedag : )

  • Idag har Mats och Mattias namnsdag.



God morgon sötnos med världens största hand...

Vaknade tjugo i åtta, låg och halvsov och halvdrömde,
jag kunde styra själv i drömmen vad som skulle hända,
jag var i byn och hade en häst, vi red efter elljusspåret,
min häst var jätte bra men när den blev rädd för en skoter
så sprang den baklänges in i skogen, då blev jag lite irri.
Men jag och min häst hade roligt förutom när vi såg spöken i kätki...

Idag fyller min älskade lillebror år,
hela 14 år tror jag att han fyller,
men om jag får bestämma så kan han vara 1-2 år...

Jajja, tänkte lägga in några bilder från gårdagen.
Var med systrarna heeeeela dagen och roligt var det,
på kvällen ville vi inte skiljas åt, men var tvungna för någon blev så hungrig...
När jag kom hem var jag helt slut i kroppen och la mig direkt
på hallgolvet, Tony var tvungen att ta av mig mina skor oc täckisar,
för stackars jag var ju så sluuuut.















Näe, nu ska jag duscha och sminka mig, adjöken ha en bra dag !
Jag kommer ha en super dag för jag ska få vara med
nääästan hela min familj : ))))


Kommentarer
Postat av: Nina

jag ser ju gravid ut på bilden hahahahaa

2009-02-24 @ 16:12:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0