jävla helvete

  • Idag har Dick och Rikard namnsdag.

Goddag goddag !
Inatt har jag sovit som en jävla kratta.
Gick och la mig lite efter tolv och vågade inte släcka lampan
förräns efter 2 timmar, men blev rädd och gick och la mig på soffan istället,
haha lite tönt  : D
Just när jag hade slumtrat in ringer NÅGON såklart och väcker mig.
Då blev jag arg och vågade lägga mig i sovrummet, somnade igen
efter ett bra tag och just när jag somnat igen RINGER det igen.
Irriterande, så jag somnade ordentligt först vid 6 på morgonen skulle jag tro.
Vaknade innan tolv och jag mår skit idag.
Känner mig svimfärdig och mår dåligt i hela kroppen.

Längtar tills ikväll när jag jobbat klart.
Så typiskt att jag ska sova dåligt den här natten
när jag för engångs jävla skull får jobba.
Heeeelveteeeeeeee lalalalaaaaa


Kommentarer
Postat av: morsan

typiskt, så brukar det vara för mig- när jag ska göra nåt speciellt dan därpå- t e x resa nånstans el så....

2009-02-08 @ 11:46:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0