fredag kväll.....

Jag vill se en riktig böl film !
Måste hitta en sån till snart.

Ååh, hela helgen måste jag sova ensam,
vet inte om jag kommer kunna somna.
Nu förtiden är jag jätte rädd att vara ensam. (lät det finne aktigt?)
Brukar tillochmed vara rädd när jag vaknar på morgonen,
måste ligga i sängen ett tag innan jag vågar stiga upp,
för tänk om någon drar mig i fötterna när jag sätter dom på golvet?

Tony åkte till deras stuga och som sagt så jobbar jag 4 timmar imorgon,
så stackars lilla jag måste vara ensam och gråta mig till sömns.


Köpte en sån här idag bland annat:

Fast nu vet jag inte om jag kommer dricka den eller ej,
får se det imorgon. Men då kommer jag i af ha lätt att somna : p


drick inte du heller min kära Lisa <3 
Lek inte med det jag vet att det är inte bra att leka med. Du är viktigt åt mig <3
Jag vet att man klarar utan sprit också. du är en jätte fin flicka gör inte illa åt dig själv

Jag vill att du aldrig behöver går samma helvete genom som jag  har gjort
ni är viktiga åt mig fast vi träffar inte så ofta.


Det skrev min faster till mig idag för att jag ska ut imorgon...
Hon är finsk och kan inte så bra svenska så därför det står
på ett lite roligt sätt : )
Men hon är världens bästaste faster man kan ha !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0