Saga dag

Nästan en hel dag med Saga idag.
Senare kom Lotta potta också.
Vi har haft en himla härlig och rolig dag med pigan.
Var och promenerade tidigare, VILKET HÄRLIGT VÄDER !
Solen värmde t om lite på ryggen...
Har saknat Saga så mycket, hade inte träffat hon på över en vecka.
Nu sankar jag Nina i massor, men snart får jag träffa hon med,
snart är hon "frisk".

Här kommer det bilder, såklart !


Bebis på rymmen
Härmapa..

 ba-donk, som vi säger
ser ut som en... annan sort
 Tycka om Lotta
Mm, jag är jätte söt..


Mysa bakom Lotta, söt mage : D
 hehe...



Lite av våran dag...
Kommer mer bilder sen från helgen också :p


Kommentarer
Postat av: lottabecca

haha, på den sista stora bilden. Det ser verkligen ut som att hon tycker att jag stinker hahaha

2009-02-11 @ 18:51:24
URL: http://hellete.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0