10:44

  • Idag har Gunhild & Gunilla namnsdag.

Jag visste att jag skulle drömma en mardröm inatt.
Jag vaknade av att jag var rädd.
Brukar alltid lyckas drömma mardrömmar efter att Tony gått till jobbet.
Idag vågade jag inte kolla höger om mig först om Tony var kvar,
så jag kollade på klockan först för att se om jag skulle få känna mig trygg eller inte.
Klockan var 04:07, så jag vände mig mot Tony och sa:
-Mardröm.
Han sa nått i stil med, nååå, kom hit.
Så höll han om mig och jag sov på hans armbåge som jag tycker om att göra.
Tur att han var hemma, annars hade jag säkert inte kunnat somna om.



Kommentarer
Postat av: mamma

vilken tur att din kramnalle var hemma;-)

2009-01-30 @ 12:44:10
Postat av: peka

Därför kan inte jag bo ensam..hade vart rädd och drömt mardrömmar hela tiden..och inte vågat sätta ner fötterna vid sängen..usch.

2009-01-30 @ 18:03:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0