dagen.

Direkt när jag vaknat och gjort mig klar för dagen
så promenerade jag ner till mommo på sjukhuset.
Hon var mycket piggare idag och kom inte ens ihåg gårdagen.
Nu var det tydligen inte lunginflamation,
nu visste dom inte vad hon hade för sjukdom.
Dom skulle kolla upp det imorgon !
IMORGON !? För fan gör något påengång era jävla latmaskar,
eller vad ni nu har för ursäkter, justja, ni har ju kanske för många kafferaster.
Skitskallar. Hon har ju ont på vänster sida av magen, kan dom inte ens lista ut vad det är ?
Klart det kan vara en massa, men lite vore dom ju veta... dom som är så UTBILDADE !
Har dom gjort någon stor miss och det råkar vara nått mer farligt med min mommo,
då jävlar stämmer jag dom så dom aldrig mer får jobba som vad-dom-nu-är...
Sen när mommo alltid annars är pigg och sängliggandes nu,
det är skrämmande. Men mommo är ju en riktig stål-mommo,
så en liten sjukdom klarar hon av lätt som en plätt,
bättre mommo kan inte finnas, mommo är en sån människa som har personligeheten-bäst.

Efter vi vart hos mommo nån timme så for jag, min mor, mina systrar och min systerdotter
Saga på stan en sväng och fikade och kollade lite saker på stan,
sen tillbaka till lilla mommo ett tag och sen till coop och sen till Nina,
kom hem för en liten stund sen, vart på språng hela dagen, sköööönt !
Haft en rolig dag iallafall.

Fasikken, glömde min kamera hos Nina, så lite bilder får ni se även imorgon : )

Nu tycker jag att mommo ska bli helt frisk igen !

EN bild på mig kan jag ju alltid bjuda på ;P

Vill visa er mina feta kinder, men min älskling tycker om dom...
Men ändå, dax att börja träna och sånt kanske ?
Börjar bli lite väl rund nu asså :D

Kommentarer
Postat av: Kicki

Lisa, du är jättesöt :)

2009-01-13 @ 23:35:12
URL: http://kikzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0