Min stackars lilla mommo.

Började dagen med slöhet, fortsatte med att vika tvätt och skulle städa.
Så ringde mamma och sa att hon var i stan på sjukhuset med mommo,
hon hade inte kunnat sova på hela natten och haft ont, inte ätit på typ 2 dagar.
Först trodde dom att hon haft en liten hjärtinfarkt, och jag började böla,
och sa bara . -Neeeej, inte mommo !
Mamma bah: Lugna ner dig Lisa, hon mår bra nu, det är ingen fara.
Sen grät jag bara och var så arg och ville slå sönder alla saker
och tänkte: Jävla Gud jävel! Tar du min mommo är du fan störd,
hann tänka att jag skulle ta bort korset i nacken och kluddra över nått annat där. haha.

Lilla tanten hade i af "bara" lunginflamation och kanske magsår.
Vi hälsade på hon idag två gånger, mommo bara sov och var helt borta,
det var hemskt att se för hon är ju alltid pigg, glad och svamlig.
Höll på att börja böla igen när jag såg hon så där, sen då, stackrs lilla
moffa som måste vara ensam hemma (upprörd ;P) och sakna sin lilla gumma...
Mommo brukar ju alltid frysa ner snus till mig tills jag kommer till dom,
men nu hade inte mommo nå snus så när hon vaknar och blir piggare
så har hon för en gångs skull fått snus av mig : )
Hoppas verkligen hon blir helt frisk snart, tycker inte om när gamlingarna är sjuka.
Speciellt inte min mommo !
Jaja, sa i af tack till Gud för att han inte tänker ta min mommo ifrån oss
och hoppas han förstår min ilska mot han idag :p

Hoppas jag kan somna tidigare idag, ska försöka iallafall.

Kan bjuda på några bilder från dagen som gått ändå.

Alltdå, jag måste ju bara säga att jag är väldigt platt... som ni ser på bilden,
dags att inskaffa sillicar kanske ? Men det vill inte T att jag ska ha,
men min näsa ska iallafall få lite skönhetsoperation

Hade mkt att vika, 2 IKEA säckar och en tvättkorg...

Saga tyckte det var kul att krypa under gammel-mommos sjukhus säng

Jaa... vi går nu..... bara så ni vet..

Lite för rörlig bild ?

Mina systrar... Man blir som man umgås

Så vackra jäntor.

-Mamma, vad tusan håller du på med ?

Lilla trolle-Saga med sina smurf dojjor : )

Glad mamma = glad bebis

Tjennaaaaaaa, kanske ?

Vars är Saga ? Tog svin länge innan jag hittade den rackarn ;P

Promenerar till Nina. Lotta visste inte alls att jag skulle fota...

Inte Nina heller....

Kommentarer
Postat av: Nina

Ni skulle ha lämnat in mig på psyket kanske..

jag knyckte några bilder..att du vet den...

2009-01-13 @ 11:46:06
Postat av: Miaa

Nej öl korv och pilsner kor är olika, pisner korc är ju sånna man kokar och sätter i bröd, öl korc tyckte jag om förr men nu vet jag inte =)

2009-01-13 @ 19:38:39
URL: http://actioonradar.blogg.se/
Postat av: lottabecca

hahaha, niffnaffniffnaffniffnaffnoff

2009-01-13 @ 23:02:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0