min tony och jag vi är goda vänner.....

Oj, oj, oj.... idag har det vart en bråkar dag...
Lite då och då har vi vart vänner, men mer o-vänner än vänner...
Skrik, bråk, sura miner, ja, ni vet.., eller ni kanske inte vet,
vi kanske är det enda paret som bråkar...
Enligt det man läser så är det typ bara jag och Nina som har hemska förhållanden
med våra män (eller så kan man kanske kalla dom bebisar, svårt val de där)
och bara vi kan vara hemska häxor.
Alla andras förhållanden verkar sååå perfekta...
Fast å andra sidan så kanske inte folk vill skriva om såna saker,
skriver bara om deras uuuuuunderbara pojk/flickvänner... ;-)

När jag blir arg letar jag alltid nått jag måste slänga i golvet eller väggen,
smälla i dörrar är jag också expert på.
När vi bråkat och jag är på väg bort från bråket så säger Tony alltid:
-Och smäll inte i dörren.
Men det hinner han inte alltid säga så några sekunder efter att jag smällt i dörren
kommer han in och säger: Man behöver inte smälla i dörren.
Men nu är vi bästisar igen och älskar varandra mest i hela världen. Haha.

Jag blir mer och mer imponerad av min Tony efter varje bråk som går...
Nu har vi vart tillsammans typ ett och ett halft år
och han är ännu kvar hos mig !
Jag förstår verkligen inte hur han står ut med mig och mitt svängiga humör...
Jaja... Jag är ju en häxa, jag kanske har förtrollat han.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0