schäfle

Nu är vi ho Miaa och hälsar på, det är kuligt.
Tåg resan gick bra och vi satt i en vagn med enbart rikiga mysko typer
om luktade illa och var jäte konstiga och pratade konstiga språk..
En kille som sov höger om oss ( vi hade sittplater ) låg över båda
stolarna och med benen i gången där man går,
så började han röra på sig eller nått för både jag och Emma kollade
på han så visade det sig att han hade lite ståfräs och den åkte upp och ner,
haha klart vi skrattade, stackarn vaknade en stund efter det och höll
för sitt kätaste organ... Haha..
Vi skrattadeoch pratade hela tågresan och kunde inte sova,
vi slumrade en liten stund och då kan jag tro att dom andra i vagnen
var glada och nöjda, ja tror dom hatade oss, men ibland kan man inte rå för att
man inte kan vara tyst och verklien inte när ma måste....

Redan när jag satte mig på tåget fick jag en sån sjukig hemlängtan,
har det fortfarande, inte så jag tänker ta ett tidigare tåg hem och sånt,
men jag saknar mitt hem och min älskling så satans mycket,
hur skulle jag kla mig utan denna tönt ?

Jaja, gick inte att skriva kommentar på Lottas blogg,
så grattis lillsyrran till körkortet, jag är så stolt över dig ! : )


Kommentarer
Postat av: mamma

Hej min lilla gumma! Tänk att du är över 100 mil härifrån, men med tekni´kens under finns du här på din vanliga plats ;-)

Ha det så gott/kram jag älskar dig

2009-01-22 @ 14:33:42
Postat av: lottabecca

jodå, två indentiska kommentarer har jag fått av dig :D och tack :)

2009-01-22 @ 17:45:49
Postat av: Nina

hoja mamma du är en gammal tant du..

2009-01-23 @ 09:39:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0