sjukligt beteende

Måste bara skriva lite till...
En sak jag tänkt på.

Det har ju varit en massa våldtäkter på senaste tiden här i våran lilla stad Kiruna.
Har hänt mitt på dagen och när det varit mörkt.
Hemskt, hemskt, hemskt !
Dom här människorna som våldtar folk (oftast tjejer), dom är ju så jävla sjuka! ! !
Står dom ute i mörkret med stånd och är kåta och väntar på ett offer ?
Hur fan kan man göra så här ?!
Det är hemskt.
Att inkräkta en annan människa på det sättet.
Det är så sjukt, så fel, så hemskt och äckligt av någon att göra så
mot någon oskyldig människa som råkar vara på fel plats vid fel tidpunkt.
Om jag ska gå ensam sent någonstanns så tänker jag ha kniv på mig,
inte i hopp att mörda någon, men jag är en svag tjej och skulle knappst
klara av en karl på det där sättet.
Man måste få känna sig trygg och få försvara sig,
hellre ger jag en våldtäktsman
ett ärr på kroppen av en kniv än att själv ha ett ärr inne i kroppen resten av mitt liv.
Visst, jag gillar inte tanken att man måste gå med kniv,
men något som är värre är väl ändå att bli våldtagen.
Sen har jag läst i en tidning att alla dom där sprayerna och allt vad det nu finns,
att dom inte funkar såååå himla bra !
Jag vill vara säker och tycker alla ska få känna sig säkra och trygga.
Jag tycker det är helt okej att bära kniv när det handlar om att försvara sig själv
från något så hemskt som en våldtäkt.


Hoppas att alla våldtäktsmän/kvinnor åker fast och får ett ruttet liv !
Tror nog att ni försört tillräckligt med liv.


Kommentarer
Postat av: Nina

ja nåt fel äre ju.

skratta lite när duskrev "inkräkta".vet vad du menar men det lät lite kul....

ja saga grin ju lite efter dej me:P

Tant berg har glömt sina vantar.

2009-01-10 @ 20:59:17
Postat av: lisa

men det är ju att inkräkta :D

2009-01-10 @ 21:45:19
URL: http://mcitalo.blogg.se/
Postat av: Alina

usch våldäkter är så brutalt!!

2009-01-10 @ 21:48:15
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0