sova sova sova

  • Idag har Hanna & Hannele namnsdag.

Helvetti, gick och la mig igår vid 4 tiden och sista gången jag
kollade på klockan så var den ta mig fan halv 6.
Jag var trött och låg och tänkte på en massa saker,
tänkte på tatueringar jag vill ha och massa annat kraffs...
Måste få normalare sovtider,
ska jag vaka eller ställa klocka tidigt på morgonen?
Det värsta är ju att jag inte lyssnar på den där förbannade klockan...
Absolut inte heller när man bara sovit ca 2 timmar... Svårt det här...

Drömde inatt att jag jobbade på resturangen i coop,
inte Frasses, men den andra, det var svin kul
tyckte jag när jag jobbade, men nu undrar jag vad fasen
det var för kul med det :D

Jaaajaaaaa.... Nu räcker det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0