uppe med tuppen....

  • Idag har Laura & Lorentz namnsdag.

Jag är rätt så nyvaken... Hojja Lisa, nu får du skärpa dig !
Men det känns lite onödigt att stiga upp tidigare när jag inte har något speciellt att stiga upp till...
Saknar jätte mycket att stiga upp till något, ha något viktigt att göra om dagarna osv....

Men det löser sig snart ! Hoppas, hoppas, hoppas verkligen på det !
Vore så underbart och roligt, vill lära mig nya saker, träffa nytt folk och allt de där.
Men snart så måste det fixa sig : )
För nu ska jag skriva brev och hoppas jag får svar...

Ha en bra dag !


Kommentarer
Postat av: mamma

;-) Tack det samma!

2009-01-15 @ 14:20:41
Postat av: Miaa

alltså försvinner helt gör dom inte men blir blekare, lina har oxå fått på boobsen en gång ochdom syns inte nu... hoppas jag inte får som mamas mage bara=)

2009-01-15 @ 14:33:32
URL: http://actioonradar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0