kvälletid

Jag vill ha min kamera nu, känns alldeles för tomt och tråkigt utan bilder här på bloggen.

Var även idag hos lilla mommo, så pigg hon var idag alltså !
Nu var hon gamla vanliga tant igen, underbart att se !
Lotta & jag gick till mommo efter att jag städat här hemma vid halv fem.
Hon blev glad när vi kom. Vi pratade massor, t om den andra tanten i rummet
började prata med oss, men sen blev hon lite surig och mommo tyckte vi skulle
dra igen gardinen och tyckte att den där gumman hade lite väl bra hörsel....
Hon frågade om saker vi pratade och gjorde igår också ! Haha.
Mommo visste att Nina, Saga, Eve, Peka och Doris skulle komma vid 6 tiden,
och där innan blev hon orolig över om dom skulle komma eller inte.
Men dom kom och det var mycket trevligt !
Mommo började hyscha oss ( vilket hon aldrig någonsin gjort )
för den andra damen i rummet verkade tycka att det var jobbigt med
livet vi förde, som inte var så hemskt, men hon var ju gammal och sjuk,
så man får väl försöka förstå. Så vi klädde på oss och drog hemmåt vid sju-tiden.

Nån kanske tror att jag känner att jag måste gå till mommo på sjukhuset,
men jag VILL gå dit, jag vill inte att hon ska vara ensam,
jag vill visa att jag verkligen bryr mig om henne och så har både hon och moffa
alltid, alltid, alltid funnits där för oss, deras hem känns som vårat hem också.

Mommo orkade inte ringa till moffa men sa att jag och Lotta kunde ringa
och säga till han att hon mår bra och att hon är vild som en histing... haha.
Sen när mamma var hos moffa idag så ringde hon till mommo och hörde väl hur läget var så sa mommo till mamma:
"våra flickor är här" (fast på finska dårå...
Jaa mommo, vi är dina flickor : )

Så skönt nu när hon är pigg och sig själv igen,
tack Gud ! : D

God kväll ! Här skall det skapas familjer och hus skall byggas !

Kommentarer
Postat av: Miaa

Yoyoo haha ja men dom är fan stora men när ni kommer ska ni få se att så snygga är dom inte, jag har fått fan bristningar på mina boobs, faan =)

2009-01-15 @ 02:23:06
URL: http://actioonradar.blogg.se/
Postat av: mamma

nu blev jag också nästan "upprörd" ;-)

2009-01-15 @ 07:40:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0