äntligen....

Äntligen har jag slutat !
Fast jag har hunnit duscha och spela lite sims,
ska strax fortsätta spela, såklart !
Väntar på att få mat, hampis, har vart sugen på det hela dagen
så det är väl klart att jag måste äta det då : D

Är nu ledig måndag-tisdag och börjar först klockan 12 på onsdag.
Fy fan vad skönt ! Värsta lyxet ju !

Till helgen blir det kanske en liten resa med världens härligaste gäng också !
Hoppas, hoppas, hoppas....
Sen hoppas jag också att Nina kommer tidigt hem imorgon...
Hoppas, hoppas, hoppas....

Det var så roligt när Lotta potta hälsade på mig i förrgår.
Hade verkligen saknat den lilla krabaten.
Och inte nog med det !
Igår kom även min kära vän Emma också på en snabb visit innan hennes jobb började.
Vi spelade PS3 och snackade gojja.
Vi är som såna att vi måste pratas vid varje dag,
annars blir det galet.
Vi har inte träffats så mkt nu under sommaren när båda jobbar : (
Men tur att det finns telefon : )

Nu sims ! Hej hej !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0