fortfarande söndag

Cirkus 3 timmar kvar på jobbet innan jag slutar.
Längtar hem. Vill äta en stor fet hampis och spela sims.
Laddade ner några simmar innan jag gick till jobbet idag.
Hoppas jag gjorde rätt så jag fått nya kläder och hår och allt...
Sååååå roooooligt : D
Om jag misslyckades att ladda ner dom fina simmarna så blir jag ledsen...
Måtte tiden rusa förbi dom här 3 små korta timmarna.
Ska se till att ha jätte kul...

Imorgon har jag planerat att umgås med systrar & syster dotter.
Hör ni det ?
Vi kanske tar en fika på stan, Nina jag minns att jag är skyldig dig det (+ att jag får lön imon hihi)
och Lotta får väl betala själv : p
Sen tänkte jag att ni ska följa med mig på tapet affärerna och hjälpa mig hitta något fint.
Okej ?
Om ni inte har tid imorgon så i över morrn...
Snart börjar jag igen... Har rast föressten...


Kommentarer
Postat av: ninna

Vi åker först imorgon på morgonen!kanske kanske åker in till Narvik men vi får se!vill också va me o kolla tapeter+blio bjuden på fika såklart

men vi ser ju hur sent det blir imorgon!bajsbajs

2009-07-26 @ 20:20:13
Postat av: lotta

jag vill ju vara med er idaaaag, fast går det inte idag är jag såklart med er imorgon också.. men idag vill jag ju hellst eftersom det är idag nu

2009-07-27 @ 10:05:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0