justdeja...

... för någon dag sen byggde jag ett jätte fint hus i sims.
allt blev bara så bra, det tog mig två dagar att bygga huset.
Den blev perfekt.
Men igår när jag skulle "leka" med familjen som bor i det perfekta huset
så upptäcker jag till min förskräckelse att jag har GLÖMT att bygga en toalett till dom !
Jag blir arg. Jag kan inte "leka" med dom nå mer, för jag kan inte förstöra huset
genom att bygga in en toalett hos dom. Då blir huset fel.
Jag släcker av och blir arg på på spelet.
Det är oftast såna här gånger jag kommer ur min The Sims 2 period.
Jag blir förbannad på spelet och klarar inte av att se henne i ögonen.
Men nu ska jag vara stark och göra en ny familj och bygga mig ett nytt hus !

HERRÅ !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0