låt mig få vara fiiiiin

Nu har jag borstat tänderna också och hunnit byta kläder,
kan verkligen inte ha rött när det är "sommar" det passar sig inte.
På andra som bär rött när det inte är runt jul så bryr jag mig inte,
men jag kan verkligen inte ha rött när det inte är vinter !
och jag har kommit fram till att jag är inte trött....
Jag har även kommit fram till att jag vill ha ett jobb där jag får vara fin.
Där det är okej att piffa till sig innan man börjar jobba utan att verka vara fåfäng.
Jag tycker det är jätte roligt att göra sig fin... Det är lite av en hobby : D
Men om jag lyckas eller ej, det är en annan femma...

Nee, hej då för denna stund !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0