ljugpotta

Har jobbat 7-14 idag. Chilli dill pass.
Har kikat lite på tapeter idag med Tony också. Gick inte så bra.
Han är inte lika intresserad av det som jag är.
Han tyckte att jag skulle göra det med mina systar istället, haha.
Jag blev lite irri på han när han inte var lika engagerad som jag.
Men det blir bättre om jag gör det med mina systar ; )
Vet att Nina inte tackar nej till detta erbjudade i af.

Var nyss i gula huset och planterade om våra söta små kaktusar
till större krukor, very nice !
Ja, och så hämtade vi resten av våran rena tvätt.

Snart ska jag laga mat, äta den och ta det lite lungt.
Sen lovar jag att jag kommer dra tummen ur röven
och lägga bilderna över från kameran till datorn
och därifrån till bloggen. Idag talar jag sanning.

Nu kurrar magen ! Adjöken !

Medans ni väntar på rese bilderna så kan ni få en vänte bild.
Bläck i burk hittade jag i mommos och moffas antik skåp.
Granska den ordentligt !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0