m-e-r-t-a-j-ä-r-v-i

Denna dag gick inte lika snabbt som igår,
men det gick bra ändå.
Imorgon jobbar jag o7:oo-12:oo, skönt !
Efter att jag slutat jobba så går jag hem och duschar,
vi städar upp lite, äter kanske en skvätt och sen drar vi mot byn !
Just nu saknar jag min lilla by, mitt gamla hem.
Dom har badat där idag och det var varmt i vattnet !
Äntligen ska jag nog få bada denna sommar, jag älskar att bada !
Sen får vi se om vi åker nånstanns eller inte....
Hade som sagt vart så kul att åka med min familj till familjen J:s stuga
och vara där med dom...
Men dom bor ju också i byn så vi hinner nog träffa dom resten av året ändå ; )

Min rygg har o n t, nacken med. Ska be om massasge sen, tihi.

G o d   n a t t   p å   e r   a l l a   s ö t a   l o p p o r  !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0