natt

Nä men tjena bloggen !
Ska tala om för dig att jag mår illa.
Men ändå funderar jag på om jag ska trycka i mig lite Marabou choklad...
Jag vet, jag är lite störd, men choklad är ju gott, den kanske t om botar mitt illamående ?
Vem vet om man inte provar ?
På tal om att inte veta om man inte testar...
Det är så fel när man (jag) tror att man (jag) inte kan lyckas med något.
- Nää, men det kommer aldrig funka... Det kommer jag aldrig klara av.
Innerst inne vet jag att jag kan allt jag vill kunna.
Det svåra är att ta det där steget till att våga testa nått nytt.
Jag kan, alla kan.
Äh, nu blev det jobbigt.

Jag hade velat åka till Karre marknaden ihelg.
Men se det går inte. För jag ska jobba hela helgen lång.
Ledig måndag-tisdag. Ska fråga om dom inte kan skjuta upp marknaden några dagar.
För det skulle dom absolut göra för mig.
Vad är en marknad utan Lisa lixom ?

Nå hej ! Ska nog lira lite sims innan sov dags...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0