bilder....

Ska börja med att visa mina fina burkar :D


och söndriga lampan... :@


Nu lite bilder från resan:



Att åka fritt fall MED tilt, det är läskigt. Man får en känsla som inte går att beskriva så bra.
Känns som att allt i kroppen försvinner på dom där få sekunderna...
På väg upp och just när vi kommit ner... Bilderna talar för sig själv...


Pettson´s hus





Att vara på rätt ställe vid rätt tidpunkt....







Skansen... Fint och mysigt där.
Men jag måste säga att jag tycker det är djur plågeri att ha tex björn,
älg, lo och varg där... Dom ska inte behöva ha så litet och dåligt.
Dom ska få vara fria i skogen, där dom hör hemma.
Jag brukar inte vara såå brydd om djur men jag tycker synd om djuren på skansen.
Visst, dom får mat och har det säkert bra på flera sätt. Men jag tycker
dom hör hemma i skogen och inte i nått jävla Stockholm.
Klart det är kul at kolla på djuren där, men ändå...
Kolla in älgen och björnarna jag fotade, visst ser dom lyckliga ut !?
Men sälarna såg faktiskt ut att trivas : )






Kolla så mysigt sälarna hade det... : )










Jag frågade om jag fick trampa, men jag fick inte, så jag vet inte varför dom såg
så deppiga ut :p Det var i af jätte mysigt att trampa (sitta still) runt där.



Hotellet vi bodde på när vi var i sthlm, skit fint !



Vi (jag) har tänkt ta fina kärleks bilder på oss som vi kan förstora och ha
som fina tavlor ovanför sängen... Meeeen, ni ser ju hur bra det går : p
Ser ut som att ena sover, andra ser helt idiotisk ut osv osv osv,
men det bjuder jag på : D
Det blev bara flumm & pannkaka av det, hahaha


Hahaha... lite gulligt ändå med tanke på hur o-bra vi är på bilderna ; )

Vi åkte färja över till Finland-Helsinki också.







Jaa... sen började vinet ha sin värkan...







Framme i Helsinki.


Skulle bara fota den finska marknaden och visste INTE att gubben
till höger var en äkta människa, jag blev livrädd, hatar såna där läskiga saker.
Innan jag visste att det var en människa så tänkte jag att jag skulle fråga
pappa om han visste vad statyn stod för ; P haha


På den lilla finska marknaden fanns det säkert minst 10 stånd där dom
sålde samma jävla mat ! Ja, precis den maten jag fotat på tallriken...



Det blev storm...






Okej, det blev mycket bilder...
Trodde att jag hade fotat mer, men ack så fel jag hade : D
Faan, skulle ha fotat mer... åååååångest...
Nädå, får försöka minnas resten som inte kom med på bild
och det är MYCKET !
Vi hade så kul på denna resa så det är helt otroligt !
Tack för en jävligt rolig tripp !


Kommentarer
Postat av: tina

härligt :D

2009-07-20 @ 22:04:19
URL: http://tinoolino.blogg.se/
Postat av: Linda

Du kan ju få mer bilder av oss...:) haha. Vi hade oxå jättekul, så tack själv:)

2009-07-20 @ 22:43:02
Postat av: Noninoa

Kanske nån som skjutit älgstackrana?hihi

Fina bilder du tagit!skasno din kamera snart för jag får väl ingen ny förrän om 25 år..Blev riktigt avis själv sover vi en 3 cm stor husvagn och planen är att fiska :S saknar dej lillapluttrövisindianen!!!!

2009-07-21 @ 20:28:52
Postat av: lotta

åååh jag vill ocksååå :)

2009-07-24 @ 16:26:29
URL: http://hellete.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0