vad jobbiga ni är ! ! !

Då var fredagen kommer.... Jag ska jobba hela helgen.
Bra med pengar såklart, men det är så jobbiga tider.
fredag: 12:00-21:00
lördag: 07:00-16:30
söndag: 12:00-21:00

Kan det aldrig vara normala tider på det där stället ?
Antingen bara förmiddag eller bara eftermiddag ?
Måste dom alltid tjorva till det så här ?
När jag slutar idag är det bara att komma hem, duscha, äta & sova,
direkt när jag vaknar ska jag på det där stället igen.
Du hinner gå hem och sova innan du börjar jobba igen.
Jag har redan ett hem, behöver inte ett till....
Meeeen, jag ska nog överleva ;p

Snart ska jag äta frukost.
Jag hade velat spela sims.
Men jag vet om jag börjar nu så kommer jag inte kunna sluta i tid
och kommer komma försent till jobbet, så jag avstår.

Jaja... Hoppas alla får en trevlig helg !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0