23 juni 2oo9

Tony och jag, vi la oss ganska tidigt igår.
Tony somnade som vanligt väldigt fort
och jag låg och vred och vände mig flera timmar.
Längesen jag hade så svårt att somna. Hoppas det inte fortsätter.
Jag är skit trött nu. Helt sjukt.
Sen så är hälften av mitt smink slut så jag kan inte
täcka över min trötthet allt för mkt... hehe.

Jag vill ha en hund. Nej, jag vill ha två hundar.
Men en till att börja med.
Först vill jag ha min älskade Grand Danois, en hane.
Sen har Fia gjort så jag har blivit lite kär i dom där Mopsarna.
Och jag som aaaaldrig gillat små hundar har
tänk att även jag skulle vilja ha en mini hund.
Men inte förrän min bjässe hund blivit stor nog : D

Men kolla, visst har dom en speciell charm dom där små ?
Intryckta trynen å allt : D



Kommentarer
Postat av: fiiia

dom är svin fiiina:D voffvoff

2009-06-23 @ 10:49:50
Postat av: lisa

hahaha, voff voff : D

2009-06-23 @ 11:40:54
URL: http://mcitalo.blogg.se/
Postat av: Tina :)

jag vill ha en fralla =) ser ut som den där små typ fast med små korta kaninöron typ:P

2009-06-23 @ 18:53:54
URL: http://tinoolino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0