du ska inte stoppa köttbullar i näsan

Imorse när jag pratade med Emma så frågade hon
om vi skulle samåka till jobbet, jag tackade ja.
För er som inte vet så tar det ca 3 minuter för mig att gå till vårat jobb..
Haha, hon är lite rolig hon den där Emma.

Gick bra att jobba idag på sommar jobbet.
Samma som förra sommarn, gamling hem.
Har inte vart där sen mars tror jag och allt
var precis som vanligt.
Läskigt hur INGET förändras på en sån lång tid.
Det är som att resa tillbaka i tiden.
Eller som att tiden står alldels stilla där på Vilan...

Köpta köttbullar är fan inte gott.
God natt !



Kommentarer
Postat av: mor

köp köttfärs, o gör en blandning o stek själv ;-)

2009-06-23 @ 08:11:49
Postat av: lisa

Mm, har faktiskt tänkt göra det.... : )

2009-06-23 @ 10:14:35
URL: http://mcitalo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0