för vi har kollat på studenter, för vi har kollat på studenter...

Nu har min syster och massa andra förståss också tagit studenten !
Jag är så stolt över min lillasyster !
Jobbade idag 7-12 sen var det bara att S-T-R-E-S-S-A iväg med familjen.
Knas familj är nog precis vad vi är.
Har haft en undebar dag med massa underbara människor !
Roligt har vi haft det !
En sak som var väldigt väldigt jävligt tråkigt var att mina batterier på
kameran tog slut JUST innan ut släppet för studenterna.
Gud vilken ångest jag haft och har ! Hur kunde det inträffa !?
Varör ? Vad fan var meningen med det !?
Kan någon tala om det för mig ? Huhuuuu !

Som sagt har det vart en kanon dag hela dagen ! Så fett jävla nice : D
Nu är jag heeeeelt sluuuuut !

Såg massa gamla klass kompisar idag och började sakna
gymnasie tiden som fan !
Nu vet jag att det var en underbar tid och att man inte uppskattade
den tiden som den vore ha blivit....
// student 2oo6


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0