lördag

Haft en trevlig dag.
Nästa vecka ska bli mer hälsosam.
Jag kanske lovar det t om.
Vi har ännu inte bestämt oss för vart semestern går.
Billigt och sol&bada väder, det är det jag är sugen på ! : D
Så klart ! BILLIGT ÄR BRA !
På tal om billigt så vill jag åka till Dollar Store i g-vare.
Vill till IKEA med, men det får vänta... tyvärr !
Imorgon ska jag jobba. 10-18. Härligt. Sovmorgon och allt.
Ikväll ska vi kolla en film jag jst kom på.
Fast jag har sett den tidigare och ble sugen på att se den igen-
Lars and the real girl
Den är fan bra och rolig !
Som jag minns just nu.... Men jag tror att jag minns rätt : D

Jaja, hej då!
Måste se till så jag fotar mer och lägger mer bilder till bloggen.
Annars är det ganska trist här på min sida : )


Mors blommor som hon fick av Nina som jag knäppt på bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0