tidig morgon

Vaknade halv 6, har försökt somna om,
men det gick inte.
Ska strax kolla tv, hoppas det är nån bra film på tv 1000 kanalerna.
Kollade en film igår på tv, tror den slutade 21 eller klockan 22.
Jag hade väldigt svårt att hålla ögonen öppna där i slutet
och min karl somnade nästan direkt han la sig i soffan
så vi förflyttade oss till sängen när filmen var slut.
Han sover ännu och kommer säkert sova jätte länge till. Tråkigt.

Var ut på fredag. Tacka vet jag Emma !
Hade inte hon vart med ut så hade kvällen blivit totalt värdelös !
Vi hade rätt skoj i af och för första gången i historien
så var vi med varann hela kvällen.
För er som inte vet så är det rätt omöjligt och väldigt impossible.
Roligt rolitgt roligt.
Vet inget mer som jag kan skriva om just nu.
Jo jag är hungrig och mår illa.
Hej då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0