aj aj

Aaaa maaa gaaaaad,
jag har ont i hela kroppen, allt värker och gör bibbi aj aj.
Varför ?
Hmm... kan vara för att jag körde/åkte skoter för nån dag sen,
träningvärk alltså, har t om träningvärk i rumpan,
synd att man inte kan köra skoter varje dag,
kan ju vara ett tränings pass det med : p

Idag när jag jobbade höll jag på att svimma,
jag började svettas över hela kroppen,
blev yr och såg suddigt och så känndes det
som att det skulle spruta blod från öronen.
Hände så en annan gång också när jag var på RG.
Helt sjukt och skämmigt är det också.
Då frågar dom ; Är du gravid ?
Äter du inget ? Bantar du ?
Nej, nej, nej, jag är inte gravid och jag äter fan som en häst.
Jaja, jag lever så det var inget farligt : )

Måste vila mig ett tag sen måste jag städa,
haha ser fan ut som att det sprängts en bomb här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0